[hack] Soft-modem Lucent [...l'odissea continua]

Andrea_Supereva andreaperi@supereva.it
Mar 4 Nov 2003 22:02:02 CET

scusate se mi intrometto ma sto cercando di configurare , se non si era
capito, il modem.
al termine del comando ./configure, ho il seguente messaggio:

ERROR: No kernel headers found.
If you have kernel headers installed but configure did not
find them, please try:
configuring the sources with utils/srcprep
if a Debian like System, see utils/kpkgprep
install the kernel headers from your distribution if available.
Do carefully read 1stREAD.
Two other common problems are unreadable kernel sources
(SuSE - build as root) or unconfigured kernel sources
(configure kernel sources and execute make dep in the kernel source tree).

cosa ne pensi?

grazie per l'aiuto

ne avrò sicuramente bisogno ancora.