[hack] Pres. Ciampi, voglio giustizia ho inventato io il Mindball

MINDBALL MINDBALL@INVENTORE.IT
Mar 2 Nov 2004 17:41:33 CET

To the Press Department

PRESS RELEASE : Inventor writes a letter to the President of the Italian Republic, H. E. Carlo Azeglio Ciampi
" I WILL JUSTICE, IT IS I THE INVENTOR OF MINDBALL !

Press Men,

I will to communicate that the Mindball, presented in to the Festival of Science, that will be held in Genova (october - november 2004) is a my and prof. Ugo Licinio's invention.
The patent has been registered at the C.C.I.A.A. of Trieste on 30/08/1984, n. reg. 9/82809, as:
"Sistema elettronico predisposto a sostituire nei giochi elettronici i comandi manuali esistenti
con equivalenti comandi direttamente dal cervello" (Electronic system of cerebral controls that takes the place of the manual controls in to the electronic plays).
We are stolen, by fraud, of this invention by a person, later dead in mysterious circumstances in South America, and president of a company in Milan, the CIPA S.p.A.
If You are interested to know more informations and case's documentation,

call me to 39. 348.7439324
Best Regards, Vinicio de Bortoli

Spett. Testata Giornalistica

COMUNICATO STAMPA

OGGETTO:Lettera al Pres. Ciampi, voglio giustizia ho inventato io il Mindball

Giornalisti della Stampa

con la presente vi comunico che il Mindball che verrà presentato presso il "Festival della Scienza" Genova 2004
è una invenzione mia e di un mio amico prof.Ugo Licinio.

Il deposito fu fatto presso la C.C.I.A.A. e avvenne il 30/08/1984 con numero di verbale reg.9/82809

"Sistema elettronico predisposto a sostituire nei giochi elettronici i comandi manuali esistenti
con equivalenti comandi direttamente dal cervello"

L'invenzione mi fù sottratta 20 anni or sono da un personaggio che con l'inganno ci portò via l'invenzione
e poi morì in sudamerica in circostanze misteriose.
Costui era presidente di una società per azioni Milanese la CIPA S.P.A.

Se siete interessati a saperne di più su tutta questa vicenda ed avere documentazioni in merito il mio n. 39. 348.7439324

Cordialmente, Vinicio De Bortoli