[RoLUG] [unibo.cs.students] Patente europea con Linux?

Lestat de Lioncourt gonano@CS.UniBO.It
Sab 23 Ott 2004 01:31:27 CEST

Da unibo.cs.students.
Qualcuno sa qualcosa in merito?

--
Lestat de Lioncourt  -- a.k.a --  Ciro Mattia Gonano
 Undergraduate student in Computer Science at University of Bologna