[Tigullio] wi fi

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Gio 12 Apr 2007 22:00:26 CEST

> del
> dedicato al

Non cita minimamente mai
nessuno
nulla.
Nessuno dice nulla.
Nessun giornalista parla.
Io avevo tentato di fare il giornalista, sai?
Non nel secolo, no. Col mercantile, che allora aveva una sede a lavagna.
Beh, non fui molto bravo, evidentemente, ma quello che mi sarebbe piaciuto,
nella mia idea di giornalismo, era scrivere per svelare.
Per fare sapere. Per ragionare.

Ecco, se io fossi un giornalista oggi,
tenterei di informare le persone di quello che sta avvenendo.

Senza che nessuno dica nulla.

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae