[Tigullio] E mail sospette

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Mar 5 Giu 2007 21:15:13 CEST

.
> In realtà, quando poi vado a leggere l'indirizzo completo figura
> come
> enhi@blattnerbrunner.com
> Che mi risulti, su Linux non ci sono pericoli di virus, vero?

su linux ve ne sono pochi, (anche se ve ne sono)
ma il tuo server di posta su che sistema viaggia?

l'header da dove parte?
hai visto se ravanando sul sito di partenza trovi una tardati?

perche' potrebbero avere zombizzato il server.
che magari gisa su XP

sappimi dire

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae