Кажикрайнанежеланитекосми

ТихомирПетков Tihomir.Petkov@bg.global-imi.com
Mar 19 Maggio 2015 11:48:50 CEST

Здравейте,
Получих 1 бр. Smooth Away Vibe.Когато разпечатах пратката, кутията на
продукта беше разпечатана и в неугледен вид. Второ, този продукт не става
за нищо и по закона за защита на потребителите имам право да го
върна.Отговорете ми как да стане това и да си получа платената сума за
стойността му обратно.Тел. за връзка: 0896266977.
Поздрави

Hello,
I got 1 pc. Smooth Away Vibe. When I opened the shipment the product box
was open and scruffy appearance. Second, this product is good for nothing
and the law on consumer protection have the right to get it back. Answer
me how to do this and to receive the amount paid for the value back. Tel.
Contact: 0896266977.
regards