[FoLUG] Stampante ethernet

Ing. Stefano Castagnoli info@scastagnoli.info
Mar 7 Dic 2010 08:25:33 CET

Ciao,
Mi sento di consigliarti l'uso di un print server, ad esempio uno
qualsiasi fra questi:
http://www.dlink.it/cs/Satellite?c=Product_P&childpagename=DLinkEurope-IT%2FDLProductFamily&cid=1197318479872&p=1197318958651&pagename=DLinkEurope-IT%2FDLWrapper

A quello colleghi qualsiasi stampante USB e la vedi come stampante di
rete. Personalmente acquistai un print server alla COMET a Cesena e da
due anni funziona senza nessun problema.

Buon lavoro!

Stefano C.

--
*Ing. Stefano Castagnoli
Via Ariosto, 437

This e-mail (including attachments) is intended only for the
recipient(s) named above.
It may contain confidential or privileged information and should not be
read, copied or otherwise used by any other person.
If you are not the named recipient, please contact
(info@scastagnoli.info) and delete the e-mail from your system. Rif.
D.L. 196/2003.