[ImoLUG] Mascherare FireFox da Internet Explorer

Davide Manzoni davide.manzoni@gmail.com
Mar 11 Nov 2008 10:55:48 CET

per completezza:

  Who is the target public?

    * WebDesigners that want to move to Linux but still need to test
their sites on IE.
    * People who have to open IE-only sites

Ma navigarci per altre ragioni è pericoloso.

--
davide