[LatinaLUG] Rete Windows Integrazione Linux

Stefano Tagliaferri s.tagliaferri@inwind.it
Mer 23 Lug 2003 12:44:30 CEST

On Wed, 23 Jul 2003 11:21:45 +0200, Antonio Gallo wrote:

|No, allora non mi ricordo, qual'era l'idea ????

Vuoi implementare o hai gia' implementato il sistema dei ports dei sistemi *BSD??

Ciao
s.t.
Mr. Ballmer says that Linux is Communist!
Communism means that the government owns everything.....
Which government owns Linux Mr. Ballmer?