[LDTO] Mia (non)partecipazione

Valerio Bozzolan gmail@succhia.cz
Lun 16 Set 2019 00:11:33 CEST

Daje ELENA! :D

Comunque ringrazio soprattutto Rosario e Bob che hanno provveduto al tablet, io ho solo provveduto all'installazione di F-Droid e di giochini liberi a caso :D :D

--
E-mail sent from the "K-9 mail" app from F-Droid, installed in my LineageOS device without proprietary Google apps. I'm delivering through my Postfix mailserver installed in a Debian GNU/Linux.

Stop adopting GMail and have fun with software freedom!