I: [LUGargano] Installazione nuovo HD 2.5"

nenetux nenetux@libero.it
Dom 17 Dic 2006 14:31:16 CET

macchè.. il negoziante è sempre il solito rabbino

--

mail :: nenetux@libero.it
Web :: http://nenetux.dyndns.org

" We came from the sun - we go back to the SUN.
SUN will die in 4 billion years - till then enjoy life! Life is a joke!"