[Tigullio] WADSL

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Sab 17 Mar 2007 23:59:07 CET

> ==========================
> Date: Sat, 17 Mar 2007 21:27:02 +0100
> From: Cristiano Nattero <kr1zz@linux.it>
> To: Utenti GNU/Linux nel Tigullio <tigullio@lists.linux.it>
> Subject: Re: [Tigullio] WADSL
> ==========================

> Non ho capito come fai a basartici se non le hanno dichiarate!?!?

Ho letto quello che hanno scritto nel loro sito, e ho notato
quello che non hanno scritto.

semplice

P.S. non ti imbufalire, tanto necesse passare al pinguino.
Ma se per gli utonti di winsozz e' un passo avanti (dal puro punto di vista di funzionalita')
Per gli utenti mac, un pochino meno.

;-)

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae