[Tigullio] aaa firefox

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Dom 22 Apr 2007 21:20:48 CEST

> ==========================
> Date: Sun, 22 Apr 2007 15:24:13 +0200
> From: "Francesca Forleo" <forleo@ilsecoloxix.it>

> il webmaster mi dice visto che uso mac di scaricare firefox perché
> il
> software che usa non gira bene con safari

Firefox e' un buon browser
il tuo webmaster e' un coglione.
Safari e' un buuon browser (e deriva da firefox)
il tuo webmaster e' un idiota
I siti devono essere visti da quakunque browser
il tuo webmaster e' un incapace
Se tu scarichi firefox vedi bene il sito come il tuo webmaster vuole
gli altri che usano camino o safari forse no
il tuo webmaster e' un truffatore.

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae