[gl-como] Re: PDA PHONE LINUX BASED - sirf III

fabio fabio@gl-como.net
Gio 16 Mar 2006 12:31:43 CET

ImCoSys Smartphone

Prozessor/Processor/Processeur/Proore/Procesador

TI OMAP 730

Kommunikation/Connectivity/Connectivité/Connettività/
Conectividad

Quadband GSM (850/900/1800/1900)
GPRS Class 10, Bluetooth 1.2 EDGE
WiFi 802.11b (WPA supported) USB, RS232

Speicher/Memory/Mémoire/Memoria

64 MB Flash, 64 MB SDRAM, SD-Slot

Monitor/Display/Type d'écran/Schermo/Pantalla

240x320, Transflective TFT-LCD, 260K color

Eingabe/Input Device/Dispositif d'entrée/Dispositivo di input/
Dispositivo de entrada

Touchscreen Stift/Pen/Stylo/Penna/Pluma

Navigation/Navigazione/Navegación

GPS Modul intern/internal/intégrée/ integrata/integrada (SiRFIII)

Antenne/Antenna/Antenne/Antena

GSM/GPS

intern/internal/intégrée/

integrata/integrada

support for external GSM and

GPS antenna (not in package)

Masse/Size/Dimension/Dimensione/Dimension

125x64x18 mm

Freisprechen/Hands-free/Appels « mains libres »/
Llamadas manos libres/Chiamata in vivavoce

Akku/Battery/Batterie/Batteria/Bateria

Li-Ion

Notruftaste/Emergency Button/Buton de secours/Tasto di emergenza/ Botón de
la emergencia

Sprachaufzeichnung/Voice Recorder (AMR)/Enregistreur de voix/
Registratore di voce/Registrador de vox

Klingelton/Ring Tone/Tonalité d'anneau/Tono dell anello/
Tono del anillo

40 polyphonics Midi/MP3

Betriebssystem/Operating System/Logiciel d'exploitation/
Sistema operativo

Embedded Linux

Sprachunterstützung/Supported languages/Langues soutenues/
Lingue sostenute/Idiomas apoyadas

Deutsch/English/Français/Italiano/Espagnol

Dateiformate/File formats/Format de fichier/Dispositioni della lima/
Formatos del archivo

Word/Excel/PowerPoint/PDF/JPG/GIF/GIFa/PNG

Flugmodus/Flight Mode/Mode de vol/Modo di volo/Modo del vuelo

Applikationen/Applications/Applicazioni/Usos
(integriert/integrated/intégré/integrato/integrado)

SMS/MMS/Contacts/Calendar/Memo/ Calculator/World Clock/Navigation

Email/Internet

SMTP/POP3/eSMTP/WAP 2.0/Push Mail/ JAVA (MIDP 2.0)/Internet Browser

Modem

GPRS, CSD

Garantie/Guarantee/Garantie/Garanzia/Garantía

2 Jahre/Years/Ans/Anni/Años

Alberto Di Berardino Scrive: