[Primipassi] softmodem HSF Conexant drivers request

peterpunk peterpunk@email.it
Mer 10 Set 2003 21:24:29 CEST

Franco Vite scriveva:

> [Il 10/09/2003, alle 12:18] => Leandro Noferini scrive:

>  [...]
>
>   http://www.linuxant.com/drivers/hsf/free/downloads.php

MmmmmmmmaH!
# a free version (limited to 14.4kbps data), available at no cost.
# Please use it to test if your hardware is compatible.

# a full version (with 56K and FAX), available for a modest price.

! \: !Connessione a @ a 14.4kbps, No Fax, No Party! :/ !

Il prezzo modesto che dicono loro corrispone a $ 14.95 per ogni modem.
Per scuriosirmi mi sono creato un account ed ho provato ad acquistarne
undici.
Ecco il risultato:

Price per unit (US $)	$ 14.95
Sub total:		$ 164.45
Total (US $):		$ 164.45

No comment.
peterpunk
--

gpg --recv-key --keyserver inventati.org EE83DC26