[Tigullio] normix

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Ven 11 Maggio 2007 17:06:55 CEST

> ==========================
> Date: Fri, 11 May 2007 14:12:58 +0200
> From: "Francesca Forleo" <forleo@ilsecoloxix.it>

come ho scritto in una altra mail. mi scuso per essere stato cosi sgarbato.
e che ogni tanto le parole si ammucchiano sulla tastiera ma il cervello (evidentemente) non lo ho connesso.

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae