[Tigullio] R: R: UBUNTU

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Mar 15 Maggio 2007 17:25:04 CEST

>  ma assolutamente si, intanto mi vendo subito (domani perché
> ora il comune è
> chiuso e non trovo il cellulare di garibotto) la news che il
> comune usa
> linux, mi hanno detto che hanno fatto anche la rete wireless
> ciao grazie

Aspe, che non ho detto Linux, ma software non proprietario.
La rete wireless c'e' ma non e per uso pubblico.
Ed infine, lasciamelo almeno invitare il garibotto
prima stabiliamo se si riesce a fare e stabiliamo la data.
Se no ci faccio la figura del pirla...

cla

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae