[Tigullio] UBUNTU

Claudio Brovelli c.brovelli@mclink.it
Mar 15 Maggio 2007 17:22:25 CEST

> ==========================
> Date: Tue, 15 May 2007 17:15:25 +0200
> From: Nicola Merciari <nicolamerciari@lillinet.org>

> Sarebbe bello se potesse intervenire a titolo di neo amministratore
> chiavarese, anche un mio amico che sarà comunque presente! Capito
> di chi
> parlo?  ;-)

Se non riesce ad intervenire a titolo di neo amministratore, sono convinto che interverra'
lo stesso a qualsiasi titolo (non riesce a non intervenire... e' piu' forte di lui)

cla

aspetto numerose preadesioni....

a veitae a l'e' de grammo denega', comme de grammo sconde
chi ammia i seu mendi, o no ve' quelli di atri
l'e' megio no avei de leze che infranzile tutti i giorni
se voemmo che cange e cose, bisa' che occupemmo e banche e femmo sata' a televixon. No gh'e' atra poscibile soluscion revoluscionaaia
a decixon crestiann-a de conscidia' o mondo brutto e grammo a l' faeto vegni' o mondo brutto e grammo
o tegniva aerta a soa bandeia... pe no aveila da ammiae